Smoothie brzoskwiniowy

smoothie brzoskwiniowy

Jakis czas temu dodalam na bloga przepis na koktajl ananasowo-bananowy. Komentarz od konferencyj zainspirowal mnie zeby zrobic koktajl z brzoskwiniami! Przeciez to jedne z moich ulubionych owocow, ktore swietnie nadaja sie na koktajl/smoothie…Dlatego dziasiaj proponuje Wam szklanke pysznego, zdrowego napoju na bazie owych brzoskwinek:) W upalne dni  do napoju radze dodac kostki lodu, aby smoothie byl jeszcze bardziej orzezwiajacy:D

Skladniki

  • 6 brzoskwin
  • 1 jogurt brzoskwiniowy
  • koskti lodu (opcjonalnie)

Wykonanie

Brzoskwinie obrac i usunac z nich pestki. Zmiksowac z jogurtem i gotowe. Jezeli chcemy uzyskac efekt ekstremalnego orzezwienia, mozna dodac jeszcze kostki lodu i ponownie zblendowac. Przechowywac w lodowce.

* Jesli smoothie bedzie wydawal sie za malo slodki, mozna poslodzic go cukrem waniliowym lub miodem.

Smacznego🙂

Jedna uwaga do wpisu “Smoothie brzoskwiniowy

  1. Komentarze (blox)

    zjedz_mnie
    2012/05/18 15:42:46
    Apetyczne, no mnie namówiłaś ;]

    chochlikikuchenne
    2012/05/18 17:07:25
    Zjedz_mnie: Dzieki, hehe bardzo sie ciesze, ze kogos udalo mi sie zachecic na taki pyszny koktajl😀

    majanaboxing
    2012/05/19 11:10:57
    Wspaniały koktajl! Orzeźwiający i pyszny. Ma piekny kolor.🙂
    Pozdrowienia

    dagmara_65
    2012/05/19 11:17:59
    Mmmm…. to coś dla mnie! Piękny, kuszący kolorek! Pozdrówki🙂

    chochlikikuchenne
    2012/05/19 12:17:14
    Majanka, Dagmara_65 : Dziekuje, Buziaki:*

    kasandraa6
    2012/05/20 07:45:19
    pycha pycha pycha🙂 przyda się taki jogurcik bo akurat jestem na diecie🙂 pozdrawiam

    katarzyna_sar
    2012/05/20 15:54:58
    Pyszności, wypiłabym sobie, pięknie wygląda!

    chochlikikuchenne
    2012/06/05 13:44:31
    Kasandraa6: A wiec zycze powodzenia i wytrwalosci na diecie:)

    Katarzyna_sar: Dziekuje i zachecam do zrobienia:))

Skomentuj

