Niskokaloryczny deser

deser dietetyczny

Koniec z tlustym obzarstwem!😀 Na szczescie juz po tlustym czwartku, wiec pora wrocic do normalnego rytmu🙂 A moze ktos z Was planuje wiosenne diety? Przyznam, ze moja forma spadla ostatnio i z wielkim bolem opuscilam prawie 2 miesiace trenowania😦 Nadchodzace dni takze nie zapowiadaja sie aktywnie, dlatego cos za cos.. Ale wiecie co? Zycie bez slodkiego smaku byloby takie smutne.. Dlatego proponuje Wam zdrowy, niskokaloryczny wariant owocowego pucharka😀 0 bitej smietany, 0 czekolady, 0 tlustych kremow. W zamian sa owocki, ktore oczywiscie mozecie dobrac sobie wedlug wlasnego uznania ( ja wybralam mango bogate w antyoksydanty i niskokaloryczne truskawki, ktore dobrze dzialaja na cere i pomagaja w spalaniu tkanki tluszczowej), Wasz ulubiony jogurt i masa przyjemnosci ze zdrowego, bardzo przyjemnego dla podniebienia posilku ♥ Co Wy na to?🙂

Deser – pucharek z truskawkami i mango

( 2 porcje)

  • 1 owoc mango
  • 10-12 sztk. truskawek
  • jogurt grecki/ naturalny 0% tluszczu + ziarenka z 1 laski wanilii***
  • ewentualnie kilka kropel stewii w plynie/ miodu dla oslodzenia jogurtu

Przygotowanie jest banalnie proste. Truskawki myjemy, pozbawiamy szypulek i kroimy w cwiartki. Mango dzielimy na pol i pozbawiamy pestki. Nastepnie na obu polowkach nacinamy nozem kratki. Wyginamy polowke i odcinamy powstale kwadraciki miazszu.

***Jogurt laczymy z ziarenkami z wanilii + naszym slodzikiem. Polecam tutaj jogurt o gestej konsystencji, np. typu greckiego. Swietnie sprawdzi sie tu serek homogenizowany czy jogurt waniliowy, ale pamietajmy ze deser nie bedzie juz tak niskokaloryczny ze wzgledu na zawartosc cukru jakie zawieraja. Ja jednak nie jestem az tak ekstremalnie nastawiona na wykluczenie cukru z diety, wiec uzylam serka homogenizowanego zmieszanego z kilkoma lyzkami jogurtu naturalnego 0% (dla nadania lzejszej konsystencji) i ziarenkami wanilii😉 . 

Na spod pucharkow nakladamy czesc ´´kremu waniliowego´´, nastepnie ukladamy owoce ( uzylam po 5 sztuk truskawek na porcje). Owoce pokrywamy jogurtem, a wierzch zdobimy reszta owocow . Gotowe!😀

Przygotowanie tego deseru zajelo mi mniej niz 10 minut🙂

Przepis dodaje do akcji:

normal_gz04xNT9NFs2ykJxjr5Avwr8RdHWVgzz

Smacznego😉

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s