O mnie

11002742_10206234173712426_408409385_o

Jestem

Klaudia, czyli strasznie zakrecony, slodkozerny chochliczek odnajdujacy szczescie wszedzie tam gdzie widac i czuc jedzenie 😀

Od dluzszego czasu przyjaznie sie z piekarnikiem 😛 Ciagle ucze sie nowych rzeczy, trickow, zasad na temat gotowania i staram sie  przekazywac je Wam za posrednictwem tego bloga 😉

Coraz czesciej slysze ; << Klaudiaaa.. upieczesz jutro muffinki z musem jablkowym i kremem?>>, << Ten tort byl genialny! Lepszy niz z cukierni>>, <<Kocham twoja pizze na ciescie pszenno-zytnim- robisz najlepsza>>, << Mmm.. pycha! Dasz mi przepis? >> , << Przyjedz do domu.. upieczesz mi buleczki i zrobisz racuchy>>. I wtedy rozplywam sie, promienieje ze szczescia, i na dobre wkrecam sie w ten rozkoszny swiat chochlikowkuchennych. Szczerze mowiac te male, przebiegle, pazerne istotki nieustannie grasuja w mojej glowie, kusza i namawiaja do eksperymentowania ( fajne to uczucie, ale czasami przeginaja z fantazjami o slodkosciach ) :P.

Niedawno odkrylam, ze blogowanie to cos co kocham. Tak! Najbardziej cenie sobie Wasze opinie pod przepisami / na chochlikowym fanpage´u i jest mi niesamowicie milo czytac komentarze od osob, ktore wyprobowaly moje przepisy lub byly one inspiracja do ich wlasnych kompozycji.

Nie jestem profesjonalistka, nie mam wyksztalcenia zwiazanego z kulinariami, i to samo dotyczy fotografowania. Wszystkie zdjecia na tym blogu sa mojego autorstwa ( jesli nie jest nadmienione inaczej). Zdaje sobie sprawe, ze niektore sa fatalne, za co bardzo Was przepraszam, ale postanowilam, ze Chochlikikuchenne maja smakowac i nie bede jadac zimnego lososia, tylko dlatego, zeby pieknie wyszedl na zdjeciach ( a uwierzcie mi.. przedstawienie potrawy na zdjeciu w smaczny sposob niekiedy potrafi zajac duuuzo czasu- ofc mowie o sobie- amatorce ).

Poza tym..

Kocham biegac po lesie, plazy.. i wole jak jest pod gorke niz z gorki 😉

Nigdy nie przechodze obojetnie obok cukierni, jesli wiem ze znajde tam cos pysznego, a sama nie mam czasu spedzic chwilki z wczesniej wymienionym przyjacielem piekarnikiem. 😉

Ogolnie jestem slodka ( bo trudno nia nie byc z taka iloscia glukozy we krwi haha), roztrzepana, uparta i totalnie zakochana w pieczeniu, gotowaniu, wylizywaniu misek po kremach do tortow, kupowaniu talerzy i chlonieciu piekna z rzeczy, miejsc, wydarzen.

Zawsze jestem gdzies ´za´ daleko. Bywam nieprzewidywalna i bardzo spontaniczna. Ciagle szukam swojego miejsca na tym swiecie, a marzenia staram sie realizowac, bo zycie ma sie tylko jedno ! 🙂

… to chyba wszystko na mój temat. Więcej znajdziesz tu:

Dziękuję za odwiedziny na blogu i zapraszam do kontaktu mailowego! Będzie mi bardzo milo 🙂 ♥

10 uwag do wpisu “O mnie

  1. Tylko pozazdrościć – lubisz jeść, a jednocześnie i ćwiczyć 🙂 Najczęściej te dwie rzeczy się wykluczają (ja, na przykład, wolę jeść) 😉

    • Kasiu, wszystko zalezy od tego, zeby dobrac sobie taka aktywnosc fizyczna, ktora nie bedzie przymusem, a przyjemnoscia 🙂
      Ja np. uwielbiam biegac, tanczyc i ogolnie wykonywac cwiczenia aerobowe 😀 Natomiast football calkowicie odpada 😉
      Polecam tez Zumbe – moze i Tobie sie spodoba i odnajdziesz przyjemnosc w sporcie taka jak i w jedzeniu ( no ok.. moze chociaz przyblizona haha) 😀 Fajnie jest znalezc balans 😉

    • Witam Cie w chochlikowym swiecie 😀

      Dziekuje za komentarz- ogromnie mi milo 😀
      Ja wlasnie skonczylam prace nad tortem czekoladowym i wymyslilam do niego przepyszny krem, wiec zabieram sie za pisanie nowego posta ❤
      Powodzenia w kuchni i zapraszam do mnie jak najczesciej! 😉

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s