szarlotkowy pudding chia

Szarlotkowy pudding chia na szybko

Wiedzieliscie ze nasiona chia pochadza z rosliny zwanej szalwia hiszpanska? Ziarenka moge nazwac magicznymi z uwagi na ich niska kalorycznosc i bogactwo skladnikow odzywczych takich jak blonnik, bialka, a nawet kwasy tluszczowe omega-3, ktorych zawiera wiecej niz losos! Szarlotkowa warstwa aromatyzowana cynamonem i kardamonem nadala puddingowi jesiennego charakteru. Jesli dbacie o linie i unikacie cukru, to…

Hummus ♥

Dzisiaj  prezentuje Wam HUMMUS, czyli krotko mowiac; paste z ciecierzycy ❤ Jest idealnym smarowidlem do kanapek, ale rownie dobrze moze sluzyc za dipp do marchewek, selera naciowego, papryki, blanszowanego kalafiora itp lub najzwyczajniej krakersow czy chipsow nachos. Jednym z moich postanowien na ten rok jest unikanie soli, ktorej niestety naduzywam, wiec jak pewnie zauwazyliscie w przepisie nie…

Zdrowe sniadanie

Dzisiaj mam dla Was przepis na niezwykle wiosnenny i zdrowy posilek 🙂 Warzywa i dodatki mozecie oczywiscie dobrac wedlug wlasnego uznania, ale zachecam do pozostania przy jajku i awokado jako glownych skladnikow. Swietnie sprawdzi sie tu chrupiaca rzodkiewka czy slodki pomidor 🙂 Inspirujcie sie i kreujcie wlasne kombinacje ❤ .. bo chyba warto zaczac dzien…

Domowe maslo orzechowe – ja tez!

Wiem, wiem.. przepis na maslo orzechowe mozna znalezc na wiekszosci blogow kulinarnych, wiec chochliku.. nie jestes zbyt oryginalna 😛 Pfff.. a wlasnie, ze tak 😀 Do mojego maselka dodalam nieco cukru waniliowego, bo brakowalo mi w nim slodyczy. Ktos juz tego probowal? Nie wiem, ale z Waszym wlasnym maselkiem orzechowym mozecie kombinowac do woli 🙂 Domowa…

Niskokaloryczny deser

Koniec z tlustym obzarstwem! 😀 Na szczescie juz po tlustym czwartku, wiec pora wrocic do normalnego rytmu 🙂 A moze ktos z Was planuje wiosenne diety? Przyznam, ze moja forma spadla ostatnio i z wielkim bolem opuscilam prawie 2 miesiace trenowania 😦 Nadchodzace dni takze nie zapowiadaja sie aktywnie, dlatego cos za cos.. Ale wiecie…