Zapraszam na Instagrama!

14585720_1294815663862368_472107642_o

To nie jablko bylo kwasne. Moja mina mowi- Masz dziewczyno refleks z tym Instagramem! Ale jak to sie u nas mowi, lepiej pozno niz wcale! 😀

14492414_1060207627430416_5734170279191445179_n

Witam Was Kochani!

Dawno mnie tu nie bylo, ale postanawiam to zmienic! Nadchodzi jesien, a wraz z nia moje nowe pomysly na przepisy i slodkosci ktore mam zamiar uskutecznic ♥ Bedzie slodko, cynamonowo, kardamonowo, rogrzewajaco i postaram sie zdrowo 🙂

Jakis czas temu zrezygnowalam z miesa i zostalam wegetarianka ♥  Bardzo jestem dumna z tej decyzji, a bez miesa czuje sie swietnie, jestem pelna energii i lzejsza o wyrzuty sumienia zwiazane z tym w jak okropnych warunkach traktowane sa zwierzeta w miesnym buisnessie. ( Jesli kogos ciekawi moja przygoda z wegetarianizmem, to chetnie sie nia podziele) 🙂

Nadszedl tez najwyzszy czas byscie mogli followowac mnie na INSTAGRAMIE! unnamed.png

Mam nadzieje, ze zechcecie sledzic chochlikowe inspiracje na Instagramie @chochlikikuchenne

Milego dnia!

Klaudia♥

2 uwagi do wpisu “Zapraszam na Instagrama!

  1. Bardzo chetnie przylacze sie do instagramowego „followowania” 😀 Czekam z niecierpliwoscia na nowe przepisy i gratuluje madrej decyzji o rezygnacji z miesa! oby bylo nas wiecej ❤

Dodaj komentarz